ویزیت در منزل

ویزیت در منزل
۱۵ مهر ۱۳۹۴
بدون نام بدون دیدگاه

حضور پزشک بر بالین بیمارانی که در‌دهای مختلفی را تجربه می‌کنند، اتفاق جدیدی نیست. در گذشته‌های دور هم بسیار پیش می‌آمد که وقتی فردی دچار یک بیماری یا درد می‌شود، طبیب یا حکیم شهر را صدا می‌کردند تا بر بالین بیمار بیاید و مشکلش را شناسایی کند. وجود و حضور پزشک در منزل مزیت‌های زیادی به همراه دارد و در بسیاری از مواقع ضروری است.

ویزیت پزشک عمومی در منزل 

حضور یک پزشک عمومی در منزل می‌تواند کمک‌های بسیاری به ما بکند. امکان دارد که ما دردی را تجربه کنیم اما به صورت دقیق ندانیم که برای این درد یا آسیب، باید به کدام متخصص مراجعه کنیم. پزشک عمومی با بررسی‌های بالینی می‌تواند به این سوال ما جواب دهد و به صورت دقیق، تخصصی که برای درمان و بهبود به آن نیاز داریم را به ما معرفی نماید. 
همچنین یکی از فعالیت‌های مهم پزشک عمومی بررسی آزمایشات دوره‌ای و چکاپ کامل در منزل است. پزشک عمومی می‌تواند با مشاهده‌ی آزمایشات  و متناسب با آن، داروهایی تجویز کند یا به ما مراجعه به یک متخصص را توصیه نماید. 
همچنین پزشک عمومی می‌تواند به صورت دوره‌ای بر بالین بیمار حضور داشته باشد و شرح‌حال‌های مورد نظر را از او و خانواده‌اش دریافت کند تا بتواند با استفاده از این داده‌ها، اقدامات لازم را انجام دهد ( پیشنهاد دارو، پیشنهاد چکاپ، معرفی به متخصص و .. )

وظایف پزشک عمومی در منزل در یک نگاه: 

  • بررسی سلامتی عمومی بیمار 
  • بررسی نتایج آزمایش 
  • بررسی روند درمان 
  • بررسی دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشک 
  • ارجاع بیمار به پزشک متخصص

در هر ساعت از شبانه روز برای ویزیت بیمار یا سالمند خود با ما تماس بگیرید.

ویزیت های دوره ای،گزارش دهی به متخصص شما و درمان بیمار با بهترین روش ها را از ما بخواهید.

مرکز ما طرف قرارداد با بیمه بانکها ،آماده ارائه خدمت به پرسنل خدوم بانک میباشد.
پزشکان ما آماده ویزیت در تمامی ساعات شبانه روز میباشند .
22766080
22766090

      © تمامی حقوق سایت برای خدمات پرستاری در منزل نگین اختیاریه محفوظ است.